12 oktober 2021

EP in een nieuw jasje

Het was tijd voor EversPartners om te re-branden! Tijd om weer eens goed te kijken naar wie we zijn en wat we willen uitstralen. We doen dit samen met SixtySeven, een communicatiebureau dat veel samenwerkt met lokale ondernemers in Beverwijk en omgeving.

Woorden geven aan EversPartners

Inmiddels hebben we met SixtySeven woorden gegeven aan waar EversPartners anno 2021 voor staat, wat er bijzonder aan ons is en waarom je juist met ons een project zou willen doen. SixtySeven vertaalde onze input naar een nieuwe branding, waaronder een nieuw logo.

Op campagne!

Met de nieuwe branding draaiden we afgelopen maart ook een LinkedIn-campagne, om EversPartners met name bouwkundig meer op de kaart te zetten. Ons doel was om bij bestaande relaties in beeld te blijven en om bij mensen die ons nog niet kennen in beeld te komen.

De campagne houdt in dat we de komende tijd elke week met een prikkelde tekst en een door SixtySeven vormgegeven afbeelding de nieuwsgierigheid wekken. Achter de schermen zijn wij druk bezig met de nieuwe huisstijl in te richten, een sneak preview is te zien op Linkedin pagina van Sixtyseven.

Met concrete resultaten

Het is mooi om te zien hoe goed dit werkt en wat voor kracht het heeft: we hebben nu al een aantal concrete offerte-aanvragen gekregen. Soms gewoon omdat we weer even in beeld kwamen. Zo is DAM & Partners Architecten al jaren klant van EversPartners, en door onze post op LinkedIn dachten ze weer aan ons. De uitkomst is dat we aan het eerste grote gebouw van Cees Dam gaan werken, dat na 40 jaar gerevitaliseerd wordt.

We zijn dan ook erg benieuwd welke mooie samenwerkingen er nog meer uit deze campagne voort gaan komen!